Saya juga pengguna FEMININE WASH JSD dan saya akui memang FW JSD terbaik

Fahmizah Mohd Noor


Feminine wash jsd
RM56
Kampung Nipah,bachok
Testimoni pagi ni . Alhamdulillah .
Perghhh ,suka betul dia dapat selesaikan masalah yang dia alami selama ni
Tengokkk,penangan JSD . Kita pon tak sangka FEMININE WASH JSD boleh rawat sampai ke masalah gatal² ,bijik² dan bau kat pusat šŸ˜„ bukan setakat masalah dekat miss v je .
Saya juga pengguna FEMININE WASH JSD dan saya akui Memang FW Jsd y terbaikkk . Sebelum ni saya sarankan dia pakai FW ni ,dia cakap mahal . Tapi tengok ,sekali dah cuba baru tau kebaikannya . Berbaloi keberbaloi ?
Kebaikan FEMININE WASH JSD
šŸ’›Menyejukkan miss v dengan sensasi dingin
šŸ’šMerawat masalah keputihan
šŸ’›Menghilangkan kegatalan
šŸ’šMerapatkan dinding faraj
šŸ’›Menghilangkan bau busuk
šŸ’šMewangikan faraj
šŸ’›Mengawal PH normal faraj
šŸ’šMenegangkan bibir faraj
šŸ’›Membasmi kuman dan bakteria
Korang ada masalah macam ni ??
Whatsapp 01131985792
Whatsapp 01131985792
Whatsapp 01131985792
Sesuai untuk semua peringkat umur dan sangat² sesuai untuk ibu mengandung atau sedang berpantang.

Dapatkan sekarang di :

Share on Google Plus

About Malay Blogger

0 ulasan:

Catat Ulasan