Saya juga pengguna FEMININE WASH JSD dan saya akui memang FW JSD terbaik

Fahmizah Mohd Noor


Feminine wash jsd
RM56
Kampung Nipah,bachok
Testimoni pagi ni . Alhamdulillah .
Perghhh ,suka betul dia dapat selesaikan masalah yang dia alami selama ni
Tengokkk,penangan JSD . Kita pon tak sangka FEMININE WASH JSD boleh rawat sampai ke masalah gatal² ,bijik² dan bau kat pusat 😄 bukan setakat masalah dekat miss v je .
Saya juga pengguna FEMININE WASH JSD dan saya akui Memang FW Jsd y terbaikkk . Sebelum ni saya sarankan dia pakai FW ni ,dia cakap mahal . Tapi tengok ,sekali dah cuba baru tau kebaikannya . Berbaloi keberbaloi ?
Kebaikan FEMININE WASH JSD
💛Menyejukkan miss v dengan sensasi dingin
💚Merawat masalah keputihan
💛Menghilangkan kegatalan
💚Merapatkan dinding faraj
💛Menghilangkan bau busuk
💚Mewangikan faraj
💛Mengawal PH normal faraj
💚Menegangkan bibir faraj
💛Membasmi kuman dan bakteria
Korang ada masalah macam ni ??
Whatsapp 01131985792
Whatsapp 01131985792
Whatsapp 01131985792
Sesuai untuk semua peringkat umur dan sangat² sesuai untuk ibu mengandung atau sedang berpantang.

Dapatkan sekarang di :

Share on Google Plus

About Freeza Design

0 ulasan:

Catat Ulasan